ا
-
ارزشآفرینی چابک
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
-
ارزش درکشدۀ خدمات
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
اشتغال دانشبنیان
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
اصالت برند
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
انرژی های تجدیدپذیر
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
ب
-
بازاریابی جوامع دور از وطن
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
بازاریابی سبز
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
بازی وارسازی
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
بخش مصرفی صنعت
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
برند
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
-
برند اصیل
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
بلوغ دیجیتال
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
ت
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
تحلیل مضمون
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
تعالی برند
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
تمایل به خرید
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
توسعه نوآوری
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
تئوری دیگری
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ج
-
جوامع دور از وطن
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
چ
-
چالش
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
خ
-
خودانگاره مشتری
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
د
-
داده بنیان
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
ر
-
رضایت مشتری
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
رفتار تعاملی کارکنان خط مقدم
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
رفتار شهروندی مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
رفتار مشارکتی مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
ز
-
زنجیره ارزشآفرینی
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
س
-
ساحت خیالی
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
ساحت نمادین
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
سنجه میل
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
ش
-
شبکه ارزش
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
-
شجاعت برند
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
شرکت های بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
شرکتهای کارآفرینانه
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
ص
-
صنایع کوچک و متوسط
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
-
صنعت 0/4
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
صنعت بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
-
صنعت خرده فروشی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
صنعت مد
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
ع
-
عملکرد سازمانی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
ف
-
فراترکیب
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
ق
-
قدرت اجتماعی برند
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
قدرت گفتگوپذیری برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
ک
-
کالاهای تند مصرف
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
-
کسبوکار کوچک و متوسط
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
کشور خاستگاه
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
-
کشور میزبان
تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
گ
-
گفتگوی برند
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
ل
-
لاکان
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
م
-
متن کاوی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
مدیریت کلان دادهها
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
مدلهای آمادگی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
مشتریان بیمه
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
و
-
واحدهای فناور
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
-
واژگان کلیدی: برند
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
-
واژههای کلیدی: میل مصرفکننده
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
-
وفاداری مشتری
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد